Obres relatives al Projecte de reforma i adequació d’una nau i edifici d’oficines situats a la Carretera de la Sentiu s/n (fase I), on s’ubicaran les instal·lacions del servei de neteja viària, recollida de residus i jardineria. (expedient 02/2017)
Dades del contracte:
- Descripció: L’objecte d’aquest contracte es l’adjudicació de l’execució de les Obres relatives al Projecte de reforma i adequació d’una nau i edifici d’oficines situats a la Carretera de la Sentiu s/n (fase I), on s’ubicaran les instal·lacions del servei de neteja viària, recollida de residus i jardineria per a Serveis Ambientals de Castelldefels, SA.
- Pressupost de licitació: 2.574.495,56 € sense IVA 3.115.139,63 € IVA inclòs (21,00 %)
- Termini de presentació d’ofertes: 26 dies naturals des de la publicació.
- Finalització termini de presentació d’ofertes: 2 de gener. Horari: de 9:30 h a 13:30 h i de 16:00 h a 18:00 h.
- Obertura de pliques: El sobre núm. 1 (documentació administrativa) s'obrirà, en acte no públic, una vegada finalitzat el termini de presentació de les ofertes. L'acte d’obertura dels sobres 2 i 3, tindrà lloc, en acte públic, el dia i hora que es fixi en el perfil de contractant.
Anunci:
BOE (Pdf Anunci BOE)
BOP (Pdf Anunci BOP)
Plecs:
- Plec de Clàusules Administratives (PDF Plec de Clàusules Administratives)
- Annexos PCA.docx (Annexos PCA. DOC)
Documentació:
Projecte executiu
MEMORIA I
MEMORIA I.PLEC DE CONDICIONS 1
MEMORIA I.PLEC DE CONDICIONS 2
MEMORIA I.PLEC DE CONDICIONS 3
Pressupost “preus zero” (Amidaments sense preus2.TCQ)
Aclariments i Notificacions:
- Aclariments documentació projecte (Aclariments documentació projecte)
- Cronograma, annex1 i annex2 (Cronograma, annex1 i annex2)
- Pressupost per partides PDF (Pressupost per partides PDF)
- Pressupost i amidaments TCQ (Pressupost i amidaments TCQ)
- Aclariments en relació a la documentació a presentar (sobre 3)
- Aclariments en relació al Pla d’Obres(punt 1 apartat 2 CLÀUSULA 13 PCA)
Notificació exclusió ute Jordi Riera-Roca-Gómez (Exclusio ute jordi riera-roca gomez.pdf)
Actes:
- Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 1)(Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 1).pdf)
- Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 2)(Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 2).pdf)
- Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 3)(Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 3).pdf)
Convocatòries:
- Convocatòria de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 2)(Convocatòria de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 2).pdf)
- Convocatòria de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 3)(Convocatòria de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 3).pdf)
Informe tècnic de valoració del sobre nº2 en relació a la licitació de les obres relatives al projecte de reforma i adequació d'una nau i edifici d'oficines situats a la Ctra. de la Sentiu s/n (FASE I), on s'ubicaran les instal·lacions del servei de la neteja viària, recollida de residus i jardineria. (Expedient 02/2017)(Informe tècnic valoració sobre 2 exp 02-2017.pdf)
Adjudicació:
- Acord d’Adjudicació. Consell d’Administració 23-02-2018(Acord d’Adjudicació. Consell d’Administració 23-02-2018.pdf)
Formalització Contracte:
- Contracte d’execució de les obres relatives al projecte de reforma i adequació d’una nau i edifici d’oficines situats a la Ctra. De la Sentiu s/n (fase I), on s’ubicaran les instal.lacions del servei de neteja viària, recollida de residus i jardineria. (Formalització contracte 28-02-2018.pdf)
Contracte Subministrament d’Elements i Equips Necessaris per a la Implantació d’un Sistema Integral de Recollida Bilateral de Residus Municipals per a Serveis Ambientals de Castelldefels, SA
Dades del contracte:
Descripció de la prestació: L’objecte d’aquest contracte es l’adjudicació del Subministrament d’Elements i Equips Necessaris per a la Implantació d’un Sistema Integral de Recollida Bilateral de Residus Municipals per a Serveis Ambientals de Castelldefels, SA.
Pressupost de licitació: 5.653.745,00 € sense IVA 6.841.031,45 IVA inclòs (21,00 %)
Termini de presentació d’ofertes: 13/09/17 15.00 h
Obertura de pliques (Obertura sobre num.2 de valoració de criteris automàtics): 27/09/17 11.00 h 1ªplanta edifici històric de l’Ajuntament de Castelldefels (Sala alcaldia)
Anunci:
DOUE (Pdf Anunci DOUE)
Plecs:
- Plec de Clàusules Administratives (PDF Plec de Clàusules Administratives)
- Plec de Prescripcions Tècniques (PDF Plec de Prescripcions Tècniques)
Documentació:
- Annexos PCA.docx (Annexos PCA. DOC)
- Espd-request.pdf (DEUC.PDF)
- Espd-request.xml (DEUC.XML)
Aclariments:
- Aclariment Solvència.pdf (Aclariment Solvència.pdf)
- Aclariment Documentació Tècnica.pdf (Aclariment Documentació Tècnica.pdf)
Actes:
- Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 1)(Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 1).pdf)
- Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 2)(Acta de la Mesa de Contractació(Obertura sobre nº 2).pdf)
Adjudicació:
- Acord d’Adjudicació. Consell d’Administració 10-10-2017(Acord d’Adjudicació. Consell d’Administració 10-10-2017.pdf)
Formalització Contracte:
- Contracte de Subministrament d’Elements i Equips Necessaris per a la Implantació d’un Sistema de Recollida Bilateral de Residus Municipal. ) (Formalització Contracte 02-11-2017.pdf))